توزیع ۳۰۰ بسته فرهنگی هم زمان با عید غدیر 

توزیع ۳۰۰ بسته فرهنگی هم زمان با عید غدیر 

تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
یحیی جرگه نارویی گفت: در راستای بزرگداشت غدیر ۳۰۰ بسته فرهنگی شامل احادیثی از حضرت علی علیه السلام به همراه شکلات در بین اهالی روستا توزیع شد.

«یحیی جرگه نارویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری خادمین اهل بیت علیهم السلام در دهه ولایت و امامت، گفت: در راستای بزرگداشت غدیر ۳۰۰ بسته فرهنگی شامل احادیثی از حضرت علی علیه السلام به همراه شکلات در بین اهالی روستا توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری خادمین اهل بیت علیهم السلام روستای تمبت پائین قلعه گنج اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های این دهه، برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت خطبه غدیر بود که هم زمان با عید غدیر برگزار شده و به برگزیدگان نیز جوایزی اهدا شد.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه طرح تابستانه فهما، ابراز کرد: در راستای طرح تابستانه فهما کلاس آموزش اذان گویی، حفظ قرآن کریم و داستان های قرآنی ویژه کودکان برگزار شد و ما از فرصت عید غدیر برای تجلیل از بچه های شرکت کننده در این کلاس های آموزشی استفاده کردیم.

جرگه نارویی اضافه کرد: به همین منظور با همکاری شورای اسلامی روستا تعدادی جایزه تهیه شده که به آنها اعطا شد تا از این طریق خاطره خوشی از عید غدیر در ذهن بچه ها به یادگار مانده و جذب فعالیت ها و برنامه های کانون شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری خادمین اهل بیت علیهم السلام روستای تمبت پائین قلعه گنج عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در دهه ولایت و امامت، اجرای طرح نذر قربانی بود که با مشارکت تعدادی از اهالی روستا، گوشت نذری بسته بندی شده در بین خانوارهای نیازمند روستا توزیع شد.

وی اظهار کرد: با بهره گیری از بستر فضای مجازی اقدام به انتشار کلیپ، عکس نوشته و مطالبی با محتوای غدیر و اهمیت جایگاه ولایت و امامت کردیم.

جرگه نارویی عنوان کرد: همچنین با همکاری و مشارکت اعضای کانون در آستانه دهه امامت و ولایت، آذین بندی مسجد و محله متناسب با این ایام انجام شده و در روز عید غدیر نیز از گلدسته های مسجد مولودی پخش شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری خادمین اهل بیت علیهم السلام روستای تمبت پائین قلعه گنج در خاتمه تاکید کرد: کلیه ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت با هدف بزرگداشت این دهه و در راستای احیا و تبلیغ غدیر و همچنین تبیین جایگاه ولایت و امامت برگزار شد.

پایان پیام/ 586